36 dagar kvar!

Sitter och pratar med Angelica om förlossning osv. Kom på idag att det bara är 5 veckor kvar & jag har inte planerat ett skit inför den kommande dagen. 
Det enda jag vet är att jag kommer nog prova lustgas & ryggmärgsbedövningen beroende på hur det känns där & då. 
 
Just nu känner jag att jag kan ta all smärta i världen för att få ut min lilla. Har sån galen bebislängtan så det är inte klokt. Samtidigt försöker jag njuta av varje rörelse i magen till max, för jag kan tänka mig att man saknar det sen :)
 
Har även tvättat två maskiner med bebiskläder & BBväskan ska packas i veckan för i morgon har jag gått 35 fulla veckor & går in i vecka 36 på torsdag. Helt galet egentligen. Vart har tiden tagit vägen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0