Julpynt

Är det bara jag som som blir super sugen på att börja julpynta redan när affärerna börjat plocka fram allt som hör julen till?
Varje år är jag nog en av dom första att plocka fram ljusstakar & julgardiner, men när julafton väl har passerat tröttnar jag direkt & allt åker ner i källaren redan dagen efter. 
 
Jag kommer ihåg när jag bodde tillsammans med Cindy i Åtvidaberg. Jag tror att vi fick för oss att börja julpynta redan i början av november. Jag vet, på tok för tidigt. Men eftersom att vi åkte hem under jullovet så missade vi 3 veckor av julstämningen i våran lägenhet som vi kände att vi behövde ta igen på något vis.. 
 
Hur som.. Det är galet vad mycket man gör för en dag egentligen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0