Måndag hela dagen.

Var nere på ok förut och hämtade ett paket från Lager 157. 
Passade på att fynda nu när det varit galen rea där. 
I paketet fanns bland annat dessa sötingar till bebis. 
Har även påbörjat packandet av BB väskan. 
Det var svårare än jag trodde att packa den.. Man vill ju helst ha med alla söta bebiskläder. 
Har en känsla av att jag packat på tok för mycket bebiskläder.. vart ska mina kläder få plats?
 
Hittade en bild på hur jag såg ut innan graviditeten. 
Hade typ precis lyckats gå ner mina 10 kilo, fått en fin kropp & nu är den som bortblåst. 
Men det är det värt, om jag så skulle gått upp 100 kilo under graviditeten så hade det vart värt det i slutänden!
 
Mina baggy jeans, mina älskade baggy jeans!
På tok försmå för aldeles förlänge sen. 
Men snart är vi där igen, du & jag!

30 dagar till beräknad förlossning, jag längtar ihjäl mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0