Söndag..

 Here we go again.. 
 
 Söndagar är en av dom dagarna jag gillar minst. Det händer verkligen aldrig något roligt på dessa dagar. 
Det mesta har stängt & allt är allmänt dött. 
Visst, det blir inte roligare än vad man gör det till & det ligger en poäng i det. 
 
 
Känns som om jag bara sitter hemma i denna lägenhet nu för tiden, och jag har bara mig själv att skylla. 
Vissa dagar känner jag att jag bara vill vara hemma & inte göra något vettigt alls & andra dagar vill jag göra tusen saker, men är budgeten tight får man leva därefter. 
Visst att allt man gör inte måste kosta pengar men.. Vad vore en runda på stan utan fika tillexempel?
 
Imorgon tänker jag ta tag i mitt liv & ta en långpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0