Tisdag.. eller?

Har sovit skit i natt. Känner mig som en flodhäst vad jag än gör. Badkaret börjar bli för trångt, och varje gång jag vänder mig i sängen känns det som om jag väcker hela kvarteret. Kommer knappt i några kläder längre, till och med karlns tröjor börjar bli för små. men vem köper större mammakläder sista veckorna? Inte jag iallafall, då shoppar jag hellre lite extra till min fina i magen och drar runt i samma gamla mjukisbrallor!
 
Köpte godis igår.. och hyrde film. 
Kollade på en film, den andra somnade jag till.. Tog några bitar godis för att sedan låta det ligga och bli gammalt.. Samma gamla visa.. 
 
Och där.. ropar tvättmaskinen mitt namn.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0